Google+ e-BeautyQueen: Beauty Greece Χειμώνας 2014 - Αγορές!

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Beauty Greece Χειμώνας 2014 - Αγορές!


Αυτή τη φορά ήμουν πολύ περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα για την έκθεση, παρ' όλα αυτά κάπως στρίμωξα το πρόγραμμα μου και αποφάσισα να πάω με 25€ στην τσέπη...
Τις περισσότερες φορές που πηγαίνω στη Beauty φροντίζω να γυρίσω την έκθεση δύο φορές.
Μια για να δω και μια για να αγοράσω αυτά που θέλω. Αυτό γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που έχω παρασυρθεί και έχω αγοράσει κάτι, που 10 βήματα παρακάτω το βρίσκω φθηνότερα... -.-
Φέτος λοιπόν περιορίστηκα στο τι μου χρειάζεται και ήξερα πάνω κάτω από προηγούμενες φορές που θα το βρω, οπότε δεν έκανα στάσεις σε περίπτερα για να δω άλλα πράγματα.

Από το stand της Creative Group πήρα 3 βερνίκια νυχιών China Glaze.
Είχε πάλι σε προσφορά όπως και την άνοιξη κάποια βερνίκια από προηγούμενες collection με 2,50€.

China Glaze - When Stars Collide

China Glaze - Goin' My Way?

China Glaze - Riveter Rouge

Από το περίπτερο της Dust + Cream:
Εκεί  θέλει σθένος για να μην παρασυρθείς. Όσες φορές κι αν έχω πει "Ένα πραγματάκι θα πάρω που χρειάζομαι και θα φύγω" πάντα χάνομαι στην ποικιλία των προϊόντων και κάθομαι με τις ώρες και δοκιμάζω :p

Αυτή τη φορά αρκέστηκα στο πολυαγαπημένο μου make-up της essence "Stay All Day" (4,00€) και σε μια μικρή παλέτα σκιών της ίδιας εταιρείας, από τη σειρά Vampire's Love (3,50€).

 essence "Stay All Day" make-up

essence "Stay All Day" make-up


essence "Vampire's Love" eye shadow

essence "Vampire's Love" eye shadow

Και συνεχίζω στο περίπτερο της CosmetiCom.
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος με τα προϊόντα Beauty Formulas...
Αν ήταν να χαλάσω κάπου όλα τα χρήματα που είχα μαζί μου θα τα χάλαγα εκεί. Βασικά αντί για το ρήμα "χαλάω" θα ήταν καλύτερα να πω "επενδύω" γιατί πρόκειται για επένδυση. Ο λόγος που δεν πήρα παραπάνω από ένα σαπούνι προσώπου, είναι ότι έχω αποθέματα ακόμη από την προηγούμενη έκθεση. Οπότε πήρα ένα καθαριστικό σαπούνι προσώπου με grapefruit (3,00€), για το οποίο και για περισσότερα προϊόντα Beauty Formulas θα ακολουθήσει σχετικό άρθρο.


Κλείνω με το περίπτερο της ELIXIR και με την τελευταία μου αγορά.
Πήρα ένα κραγιόν της σειράς "Long Lasting Lipstick" (5,00€). Το χρώμα του είναι ακραίο nude, σχεδόν άσπρο. Όπως θα δείτε στη φωτογραφία από κάτω, πρόκειται για το No 200.


ELIXIR - "Long Lasting Lipstick" No 200

Το χρώμα του κραγιόν στη συσκευασία θυμίζει περισσότερο foundation stick.
Είναι ενυδατικό και μυρίζει πάρα πολύ ωραία :)
Δεν μπορώ να πω κάτι για τη διάρκεια επειδή δεν έχω κάνει ακόμα εφαρμογή του κραγιόν στα χείλη μου, λόγω του ότι είναι σκασμένα και με μια τόσο ανοιχτή απόχρωση δεν θα έχω το επιθυμητό το αποτέλεσμα. 

Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου από τη Beauty! Πως σας φαίνονται? 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφα τα China Glaze, με'γεια σου!! Αυτό το make up της Essence μου αρέσει κι εμένα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...