Google+ e-BeautyQueen: Αποτελέσματα έκθεσης Beauty Greece

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αποτελέσματα έκθεσης Beauty Greece


Λοιπόν όπως σας είχα υποσχεθεί, αυτό το post θα είναι αφιερωμένο στην έκθεση που πήγα και στα νέα μου αποκτήματα! ^_^

Ξεκινάω λοιπόν το Σάββατο για την πολυαναμενόμενη έκθεση, με αρκετά € στην τσέπη.
Δεν είχα κάνει λίστα αλλά πάνω κάτω ήξερα τι θέλω.
Φτάνω λοιπόν στην έκθεση...
Σκεφτόμουν από μέσα μου να μην παρασυρθώ όπως τις προηγούμενες φορές και αρχίσω και αγοράζω σαν λυσασμένη ότι βρω μπροστά μου.(Μην γελάτε, την έχω πατήσει άσχημα και κατ'επανάληψη εκεί μέσα!).

Αρχικά είδα μια καταπληκτική παλέτα με τέλεια χρώματα (δεν έβγαλα φωτο) τα οποία ήταν πάρα μα πάρα πολύ σταθερά στην εφαρμογή. 30€. Δεν την πήρα τελικά γιατί ήταν στα πρώτα περίπτερα και σκέφτηκα να δω τι παίζει και παρακάτω.. Τελικά το ψιλομετάνιωσα που δεν την πήρα...

Το πρώτο πράγμα που αγόρασα ήταν ένα σφουγγάρι τύπου λούφα το οποίο κάνει απολέπιση και προκαλεί υπεραιμία. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.. Πήρα και μερικές χάρτινες λίμες χρωματιστές για να μου φτιάχνουν και την διάθεση καθώς λιμάρω.

Πάμε τώρα λίγο αναλυτικά.. 
Επόμενη στάση σε ένα περίπτερο που είχε διάφορα βερνίκια της Cream Team όπως τα Beauty Line και είχε και προϊόντα essence..

Βερνίκια Beauty Line 1,5€/ένα

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την ποιότητα και για 1,5€ φυσάνε.. Έχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και συγκεκριμένα θα σας τα δείχνω αναλυτικά και σε επόμενα posts.

Πήρα επίσης 2 προϊόντα της essence για σχέδια στα νύχια τα οποία είναι σε μορφή στυλό και είναι πάρα πολύ εύχρηστα και ακριβείας.

Essence - Nail Art Pen 1,5€/ένα

Από essence βρήκα και μια mascara αλλά τελικά δεν ξέρω κατά πόσο θα την χρησιμοποιήσω.
Είναι στο χρώμα που βλέπετε παρακάτω. Δοκίμασα να την βάλω στο χέρι μου για να σας την δείξω αλλά δεν φαινόταν καλά το χρώμα. Φανταστείτε είναι κάτι σε γαλαζοπράσινο μεταλιζέ..

Essence Eye Colour Booster 2,50€

Το παρακάτω προϊόν είναι το Sun Club, της essence κι αυτό. Είναι self tan για σταδιακό μαύρισμα το οποίο είναι και ελαφρώς ιριδίζον. Είναι ένα για την γλυκένια μου Natalie από το Blog "Natalie's Beauty Land" και ένα για μια τυχερή από εσάς στον επόμενο διαγωνισμό μας, για να μην ζηλεύετε! :p


Αγόρασα και ένα Crackle βερνίκι "Happy n' Cheap" και το μετάνιωσα μετά.. Θα δείτε το γιατί στην συνέχεια..

Happy n' Cheap Crackle Nail Polish 5,5€


Επόμενη στάση... China Glaze!!
Από εδώ πήρα το βερνίκι Flying Dragon και το Crackle Crushed Candy.. Το Crashed Candy είναι και ο λόγος που μετάνιωσα για το Happy n' Cheap που μόνο cheap δεν ήταν τελικά αφού το Crashed Candy της CG κόστιζε 6€, είναι 14ml και το αποτέλεσμα του είναι κλάσεις ανώτερο από το απόλυτα απογοητευτικό αποτέλεσμα που αφήνει το Happy n' expensive και τα 7,5 μόνο ml μου κόστισαν 5,5€..

China Glaze  Crackle Glaze - Crushed Candy 6€


China Glaze - Flying Dragon (Neon) 4,5€

 Κερασία τι λες???

Τελικά παλέτα με καλές σκιές δεν βρήκα, βρήκα όμως μια σκιά της Lovie που μου άρεσε. Είναι σταθερή και η απόχρωση της μοιάζει με αυτήν που έχει η mascara της essence.

Lovie Eye Shadow 3,00€

Επίσης αγόρασα:

Peeling σώματος 500ml και αφρόλουτρο1000ml με άρωμα Vanilla & Cookies. Μυρίζουν απίστευτα και ήταν σε πολύ καλή τιμή, το peeling 5,50€ και το αφρόλουτρο 3€. Δυστυχώς δεν θυμάμαι από πού το πήρα και δεν λέει κάτι επάνω... :\
Ξυλάκια επωνυχιων (τα 50 2€!)
Ασετόν
Αντισηπτικό
Roll on κεριά, ταινίες αποτρίχωσης και κεριέρα 20€
Μπωλάκι για μανικιούρ γιατί αυτό που είχα από το ασετόν που έβαζα μέσα είχε αλλοιωθεί το χρώμα του και ήταν σαν βρώμικο :\ 2,20€
Στεγνωτικό spray νυχιών Beauty Formulas 3,00€
Corrector pen (2,50€ και στα 5 μέτρα παρακάτω βρήκα set με 5 στα 3,90€ !@#*)
Buffer 1,80€

Και τέλος πήρα κάτι τύπου αυτοκόλλητα νυχιών αλλά θα σας δείξω σε επόμενη ανάρτηση τι ακριβώς είναι και τι κάνουν!

Δυστυχώς δεν βρήκα το Seche Vite που μου είχε προτείνει η Natalie για γρήγορο στέγνωμα των νυχιών.. :'(
Σίγουρα θα υπήρχε αλλά μετά από κάποια φάση εξαντλήθηκα και ήθελα να βγω από εκεί μέσα..
Όποια κοπέλα γνωρίζει την εκλιπαρώ να μου πει που θα το βρω!!!

Αυτά λοιπόν και περιμένω οπωσδήποτε τη γνώμη σας!! :*

8 σχόλια:

  1. Ωωωω ζηλευω!!
    Με γεια ολα! :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OH MY GOD!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Tha trelathw!!!! Aaaaaaaaaaaaaaa!!! Egw an imoun ekei tha xa ginei xxalkomania panw sto stand me ta mano!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Tha xa pesei sta gonata kai tha proskynousaaaaaaaaaaa!!!!!Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Ax ti me ekanes prwi prwi!!!! Auto to flying dragon einai apla all the money!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ και εγώ ζηλεύω πολύ όμορφα πράγματα και σε τιμές πολύ λογικές...να σε ρωτήσω αν τα china glaze τα πήρες σε τιμές έκθεσης ε? Κανονικά πόσο κοστίζουν σε ένα κατάστημα? πάντως αν θες seche vite εγώ το πήρα από το e-bay 2τμχ στα 14,72 δολλάρια δηλαδή περίπου 10 ευρώ και ήρθαν μέσα σε 10 ημέρες ο retail που τα πήρα ονομάζεται beautyzone 2007 αν σκεφτείς ότι στα sephora κοστίζει το 1 15ευρώ νομίζω ότι χτύπησα φλέβα.! (το σχόλιο μου θα εμφανιστείως ανώνυμος δεν ξέρω γιατί αλλά είμαι η Demi από το makeyourselfupwithdemi!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Artemi Σ'ευχαριστώ πολύ αγάπη!!

    @Κερασία Χαχαχα!!! Καλά εννοείται πως όταν είδα το stand σκέφτηκα μόνο εσένα!!! Δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα είχε αν αντίκριζες το θέαμα από κοντά!!! :ppPp

    @Demi Όλα τα προϊόντα που πήρα ήταν σε εκθεσιακές τιμές. Σε καταστήματα τα κανονικά βερνίκια τα έχω βρεί στα 8-9€ και τα crackle στα 12€. Δεν συμφέρει καθόλου... Καλύτερα αν κάνεις αγορές από το internet να τα πάρεις από e-bay.. Και επίσης πολύ καλές τιμές έχουν εδώ http://www.mbeautylounge.com/nailpolish/
    http://www.head2toebeauty.com/index.html
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για την πληροφορία! Από εκεί θα το πάρω λοιπόν.. Το έβρισκα μεν σε διάφορα site και στο e-bay, αλλά το έβρισκα πάντα σε διαφορετικές τιμές και με μεγάλη απόκλιση και δεν ήξερα τι ισχύει!!
    Σ'ευχαριστώ και πάλι!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια όλα!! Αχ, κι εγώ το μετάνιωσα που δεν πήρα crackle china glaze και κατέληξα κι εγώ με το Happy n' Cheap. Ωωωωωωω, μου πήρες το self tan????? Είσαι τόσο καλή!!!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσε το σκυλομετάνιωσα σου λέω με το Happy n' Cheap!!! >:\
    Ναιιιιιι!!! Σου πήρα για darker skin που ήθελες!!! ^_^ Στείλε μου μια διεύθυνση στο e-beautyqueen@hotmail.com και θα στο στείλω Παρασκευή! :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με ένα γρήγορο ψάξιμο, το βρήκα στο λινκ παρακάτω. Ωστόσο το site ανήκει σε εταιρεία της Θεσσαλονίκης οπότε τσέκαρε τα μεταφορικά. Υπάρχει σίγουρα και στα SEPHORA αλλά κοστίζει γύρω στα 15 ευρώ. Όσο για τα υπόλοιπα site που αναφέρεις, έχεις αγοράσει ποτέ; Εγώ τα παίρνω όλα από το ebay για να μην ρισκάρω τυχόν πρόβλημα με το τελωνείο αλλά δεν βρίσκω πάντα αυτό που θέλω. Ελπίζω να βοήθησα.
    http://www.nailtips.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...